iPhone New Package riduce u costu

Dopu chì Apple hà annullatu u supply charger in u pacchettu, Apple hà annunziatu chì farà novi sforzi per a prutezzione di l'ambiente.Hè informatu chì u situ web ufficiale di Apple hà dichjaratu in e pagine di prumuzione di l'iPhone 13 è l'iPhone 13 Pro chì ùn hà più utilizatu film plasticu per copre i scatuli di imballaggio di l'iPhone 13 è l'iPhone 13 Pro questu annu, riducendu cusì l'usu di plastica. da 600 tunnillati.

Apple avissi removea film plastica da l'imballucoperta, èinvece,U metudu di disignu di striscia di carta pò esse usatu.Inoltre, u disignu di buffer di l'imballaggio express d'Apple hè attualmenteghjustuuna strata di film plasticu.in u futuru ùn sapemu mai seserà cambiatu à u buffer design diipado Macbookimballaggio.

nutizie 2

Tuttavia, Apple hà fattu grandi sforzi per risparmià i costi, ancu per ragioni ambientali.Ma quelli risparmi di costu ùn sò micca rimbursati à i cunsumatori, è l'iPhone sò diventati più caru.Stu hà dinù spinta u vulume di iPhones usata, cù parechji cunsumatori nant'à un bilanciu gravitating versu iPhones usata, o iPhones rinnovatu.

Sta tendenza ci hà ancu purtatu alcune novi opportunità in l'industria di scatula di imballaggio di u telefuninu.I grandi grossisti di iphone di seconda mano sò obligati à avè bisognu di scatuli di imballaggio di telefuninu mobili di alta qualità è persunalizati.

nutizie 1

Dunque, questa hè una chance per i fornitori di scatuli di telefuninu.Perchè u voluminu di transazzione glubale di l'iPhone di seconda mano è di i telefunini Samsung di seconda mano hè ancu crescente rapidamente.In currispundenza, sti telefoni cellulari sò scambiati in forma di telefuninu in pacchetti.

senza una scatula di imballaggio, cusì a dumanda di scatuli di imballaggio da i grossisti di telefunini mobili hè ancu in espansione.Una scatula di imballaggio di telefuninu di alta qualità pò micca solu migliurà l'esperienza di compra di i cunsumatori finali, ma ancu assicurà a sicurità di i telefuni mobili durante u trasportu.U più impurtante, i casi di telefuninu persunalizati di alta qualità ponu aiutà questi fornitori di telefuni mobili per stabilisce e so marche è rinfurzà l'imaghjini di a cumpagnia.


Tempu di post: Aug-03-2022