Scatola di pacchettu iPhone da iPhone 4 à iPhone X

In u 2020, in nome di "prutezzione ambientale", Apple hà annullatu u capu di carica chì vene cù a serie iPhone 12 è Apple Watch 6 serie.

nutizie 2

In 2021, Apple hà un'altra nova azzione di "prutezzione di l'ambiente": l'imballu di a serie iPhone 13 ùn hè più coperto cù "film plasticu".Da u primu telefuninu liberatu da Apple in u 2007 à l'iPhoneX attuale, u materiale principale nantu à l'imballu hè a laminatura doppia di carta svedese di ramu, è dopu u tavulinu grisgiu hè utilizatu per supportu strutturale.Oghje, a maiò parte di i telefunini sò fatti di stu materiale.A scatula di imballaggio fatta hè coherente in u culore di a superficia, a flatness, è l'aspettu piacevule ùn hè micca vistu in altre scatuli di imballaggio di materiale simili.

Quandu si tratta di l'imballaggio di i telefunini Apple, aghju dettu chì unu di i so patenti hè l'imballu di u celu è a terra.Quandu a scatula di u celu hè pigliatu, a casella di terra scenderà lentamente in 3-8s.U principiu hè di aduprà u distaccu trà u celu è a terra scatula à cuntrullà u intake Air à cuntrullà a vitezza caduta di u box pianu.U materiale di a struttura di supportu internu di a scatula di mela hè stata pruvata da a prima carta ondulata à u supportu internu di u materiale PP.

U primu imballaggio iPhone

Nantu à a scatula di l'iPhone di prima generazione, a dimensione di l'imballu hè di 2,75 inch, è i materiali di imballaggio sò principalmente da fibra riciclata è biomateriali.In più di a stampa di l'iPhone in fronte, u nome di u telefunu (iPhone) è a capacità (8GB) sò ancu marcati nantu à u latu, chì hè a diferenza.

nutizie 3
nutizie 4

Packaging iPhone 3

A scatula iPhone 3G/3GS hè divisa in dui culori, biancu è neru.A scatula di imballaggio di l'iPhone 3G / 3GS ùn hà micca cambiatu assai da a prima generazione, ma l'indicazione di a capacità di u telefuninu hè stata annullata.I materiali di imballaggio sò principarmenti da fibra riciclata è biomateriali, a dimensione di l'imballu hè stata ridutta da 2,75 à 2,25 inch, a basa è l'adattatore di putenza full-size inclusi in a prima generazione ùn sò micca inclusi in a scatula, è rimpiazzati da una versione più compacta. in u trasportatore L'area mette in risaltu chì l'iPhone supporta 3G, è l'imballu di una sola generazione adopta un disignu in rilievu.L'altezza di l'iPhone hè un pocu più altu ch'è l'imballu, è u buttone di casa hà un disignu cuncavu.

Packaging iPhone 4

U culore di a scatula iPhone4 hè uniformu biancu, è u materiale hè cartone + carta rivestita.Siccomu l'iPhone 4 hè a generazione chì Apple hà fattu u più grande cambiamentu in l'aspettu, cù u vetru è u quadru mediu di metallu, Apple usa un mezzu corpu è un angolo di circa 45 ° nantu à l'imballu per mette in risaltu u so disignu è a magrezza.L'imballu di l'iPhone4S hè seguitu da l'iPhone4, in fondu senza cambiamenti di disignu.

nutizie 5
nutizie 6

Packaging iPhone 5

A scatula di imballaggio iPhone5 hè divisa in biancu è neru, è u materiale hè cartone + carta rivestita.U disignu graficu di a carta decorativa di l'iPhone 5 torna à un corpu più direttu, vicinu à 90 °, chì include ancu EarPods d'Apple, cuffie riprogettate è adattatore USB Lightning.L'imballu di l'iPhone 5S hè simile à u disignu generale di l'iPhone 5.
A scatula di imballaggio iPhone5C hè una basa bianca + tappa trasparente, è u materiale hè plastica di policarbonate, chì cuntinueghja u stilu simplice di u passatu.

Packaging iPhone 6

A scatula di imballaggio di a serie iPhone 6 hà cambiatu tutti i stili precedenti, salvu chì a foto di maquillaje fissa di u telefuninu hè stata annullata in fronte, l'icona di musica hè diventata musica, è u disignu in rilievu hè tornatu nantu à l'iPhone 6/ 6s/6plus, è l'imballu hè statu simplificatu à l'estremu.U materiale di imballaggio hè statu rimpiazzatu cù una scatula di sticker più ecologica, è secondu u culore di u telefuninu, a scatula hè designata in biancu è neru.

nutizie 7
nutizie 8

Imballaggio iPhone 7

Quandu si tratta di a generazione di l'iPhone 7, u disignu di a scatula di imballaggio usa l'apparenza di u spinu di u telefunu sta volta.Hè stimatu chì in più di mette in risaltu a camera dual, dice ancu à i cunsumatori: "Venite, aghju tagliatu a barra di signale chì odiate più. A mità di strada".Sta volta, solu a parolla iPhone hè ritenuta da u latu, è ùn ci hè micca logu Apple.

Imballaggio iPhone 8

A scatula di l'iPhone 8 hè sempre affissata nantu à u spinu, ma cù un pizzicu di luce chì si riflette nantu à u vetru, chì suggerenu chì l'iPhone 8 usa un disignu di vetru à doppia faccia, cù solu a parolla iPhone à u latu.

nutizie 9
nutizie 1

Packaging iPhone X

U decimu anniversariu di l'iPhone, Apple hà purtatu l'iPhone X. Nantu à a scatula, l'enfasi hè sempre nantu à u disignu di a pantalla completa.Un grande schermu hè situatu in u fronte, chì hè assai visualmente stupente, è a parolla iPhone hè sempre à u latu.In seguitu, l'iPhone XR / XS / XS Max in 2018 hà ancu seguitu u disignu di imballaggio di l'iPhone X.


Tempu di Postu: Aug-03-2022