A scatula di u telefuninu iPhone 12 hà un sicretu "unicu"!Hè ciò chì Apple hà fattu

Apple hà lanciatu i mudelli di a serie iPhone 12 chì supportanu l'accessu à Internet 5G l'annu passatu, è hà aduttatu una nova versione simplificata di u disignu di scatula.Per implementà u cuncettu è i scopi di prutezzione di l'ambiente d'Apple, per a prima volta, l'adattatore di alimentazione è l'EarPods chì eranu inclusi in a scatula sò stati spustati per a prima volta.Inoltre, i dui accessori standard per l'utilizatori ùn sò più furniti, chì riduce a dimensione di a scatula di u telefuninu di l'iPhone 12, è u corpu di a scatula diventa più flat chì prima.

siedh (1)

Tuttavia, in fattu, ci hè un sicretu pocu cunnisciutu oculatu in a scatula di l'iPhone 12, vale à dì, a film plastica utilizata per prutege u screnu di l'iPhone in a scatula di e generazioni passate hè stata ancu rimpiazzata da alta fibra. carta per a prima volta., i so materie prime, cum'è i cartoni di imballaggio, sò da materiali riciclabili, è Apple hè longu impegnatu à a risturazione di u boscu è a cunservazione di e fureste rinnuvevuli.

Per strintà per 100% di materie prime riciclate è riciclate per i prudutti è l'imballaggi, per ghjunghje à u scopu di minimizzà l'emissioni di carbonu.Apple hà annunziatu di pocu tempu chì lanciarà u Restore Fund, un prugramma di rimozione di carbone prima di l'industria.

U fondu di $ 200 milioni, co-sponsorizatu da Conservation International è Goldman Sachs, hà da scopu di caccià almenu 1 milione di tunnellate metriche di diossidu di carbonu da l'atmosfera ogni annu, equivalente à a quantità di carburante utilizata da più di 200 000 vitture di passageri, mentre dimostra ancu un mudellu finanziariu viable per aiutà à scala l'investimenti in a risturazione forestale.

È attraversu a prumuzione di u fondu, chjama à più partenarii simili à unisce à a risposta à u pianu di rimozione di carbone per accelerà a prumuzione di suluzioni naturali à u cambiamentu climaticu.

siedh (2)

Apple hà dettu chì u novu Restore Fund si basa annantu à l'anni di impegnu d'Apple à a cunservazione di i boschi.In più di aiutà à migliurà a gestione forestale, in l'ultimi anni, Apple hà assuciatu cù Conservation International per stabilisce un prugramma di riduzzione di carboniu rivoluzionariu per aiutà à prutege è restaurà i prati, umidi è boschi.Questi sforzi per prutege è restaurà i boschi ùn ponu micca solu caccià centinaie di milioni di tunnellate di carbone da l'atmosfera, benefiziu a fauna lucale, ma ponu ancu esse appiicati à l'imballaggio di i prudutti di mela.

Per esempiu, quandu l'iPhone hè stata lanciata in 2016, u disignu di imballaggio di a scatula di u telefuninu mobile è a scatula avianu cuminciatu à abbandunà un gran numaru di plastica, è era a prima volta chì l'ingredienti d'alta fibra da i boschi regenerati sò stati utilizati.

In più di a scatula di l'iPhone chì hè stata utilizata per parechji anni, Apple hà dettu in u so comunicatu di stampa Restore Fund chì u film plasticu standard utilizatu per prutege u screnu di l'iPhone hè statu ancu inclusu in a scatula per a prima volta quandu l'iPhone 12 hè stata lanciata l'ultima volta. annu.L'internu hè rimpiazzatu da cartulina fina, è a materia prima è i cartoni sò ancu da e fureste rinnuvevuli.


Tempu di Postu: Nov-03-2022